2011. április 27.

Nanaimo szelet


 


TücsökBogárnál láttam,nagyon finom édesség,köszönöm szépen a receptet
A krémhez soknak találtam a 25 dkg porcukrot,csak 10dkg tettem és számomra tökéletes lett.Dió is kimaradt most..de legközelebb nem hagyom ki.

Hozzávalók:
Alsó réteg:10 dkg vaj, 5 dkg cukor, 5 evőkanál kakaó, 1 db tojás, 15 dkg darált keksz, 5 dkg durvára vágott mogyoró (vagy mandula, vagy dió), 15 dkg kókuszreszelék
Krém:10 dkg vaj, 0,5 dl tejszín, 4 dkg főzés nélküli vaníliás pudingpor, 25 dkg porcukor (nálam10 dkg )
Csoki bevonat:10 dkg étcsokoládé, 2,5 dkg vaj

A vajat megolvasztottam,félrehúztam , hozzáadtam a cukrot,kakaót és a felvert tojást folytonosan keverve,nehogy kicsapódjon.Visszatettem a tűzre és alacsony hőfokon folytonos keveréssel 2-3 percig  főztem mig besűrűsödött.Félrehúztam,hozzáadtam a kókuszreszeléket és a darált kekszet.25 * 25 tepsi aljába nyomkodtam.
A krémhez a vajat habosra kevertem a porcukorral,hozzáadtam a pudingport és  a tejszínt addig keverve,míg kenhető krém lett.Rásimítottam a kekszes rétegre és lehűtöttem.
A csokit a vajjal gőz fölött felolvasztottam,lehűtöttem és a krémre kentem,villával hullámokat rajzoltam rá.

9 megjegyzés:

Kati írta...

De szép, szívesen megkóstolnám.

Éva írta...

Nagyon jókat teszel fel egymás után ez is annyira guszta.Ha látok valami jót mindig azt mondom magamnak legközelebb ezt próbálom ki, és mindíg van újjabb és újjabb... most melyiket csináljam?

Éva írta...

Jó a blogodnak az új fejléce!

Tücsök Bogár írta...

Ez valami gyönyörű lett! :)

Adél írta...

Angi Angéla: tényleg nagyon finom.

Kati:köszönöm,én is azt mondtam,mikor megláttam Tücsök Bogárnál...de csak ez az egy lehetőség maradt:)

Éva:köszönöm.Szép lassan,..sorban ..mindegyiket:)

Tücsök Bogár:Köszönöm.A tiédet azért nem szárnyalta túl,de az íze fenséges:)

Ottis írta...

Nagyon szép!

Csiperke írta...

Ezt én is megkívántam már akkor, amikor Tücsök Bogár feltette! Nagyon szép lett!!
Egyszer nekem is meg kell csinálnom...

Bibitta írta...

milyen a fozes nelkuli pudingpor?
nagyon tetszik es ezt muszaj lesz megcsinalni

Adél írta...

Krémpor, amit hideg tejjel kell felverni.
Romaniaban a DR. oetkernek van, crema pentru prajituri a neve.
MO-n ha jól tudom, az Aranka krémpor.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...