2011. április 26.

Sajttekercs




 



Hozzávalók: 12 db.Hochland  szeletelt sajt,10 dkg  reszelt sajt(Trapista),10 dkg sajtkrém,10 dkg vaj, 9 szelet gépsonka, 5 tojás, 1 kiskanál mustár, só, fehérbors, petrezselyem levél

Sütőpapírral bélelt ( a sütőpapírt le lehet kenni vékonyan olajjal, hogy ne ragadjon oda a sajt)  tepsibe raktam a szeletelt sajtot úgy, hogy kissé fedjék egymást, megszórtam a reszelt sajttal és 2 percre meleg sütőbe tettem, épp csak, hogy kissé összeolvadjon. Míg lehűlt, a megfőtt tojásfehérjét felapróztam, összekevertem a sajtkrémmel, a  petrezselyemmel ,  sóval, borssal ízesítettem, majd rákentem a sajtra és befedtem a sonkaszeletekkel. A tojássárgáját kikavartam a vajjal , a kiskanál mustárral , sóval,  majd a sonkára kentem. Szorosan feltekertem , fóliába csomagoltam és lehűtöttem. Éles késsel szeleteltem.
Ötlet innen .

27 megjegyzés:

Anazar írta...

Nagyon csinos tekercs!

Bianka írta...

gyönyörű lett

Éva írta...

Ez aztán nagyon guszta!

Tücsök Bogár írta...

Vittem a receptjét! :) Nagyon jól néz ki.

Kati írta...

Ez igen, imádnivaló, szép és finom is lehet.

Adél írta...

Köszönöm,lányok!

Ottis írta...

Pazar lett!

Szemi írta...

Ez nagyon tetszik! Azt hittem először, hogy az a fajta, amihez meg kell főzni a sajtot egy zacsiban. Valamikor gyakran csináltam olyat, de az utóbbi időben sajnos a legtöbb sajt nagyon rossz minőségű, nem lehetett szépen kinyújtani, ezért aztán már évek óta nem is próbálkozom vele.
Viszont ez a megoldás helyettesíti a sajt főzését, ki fogom próbálni! :)

Névtelen írta...

SZIASZTOK!A hochland sajt helyett mi jó még?felénk az nincs,köszi a választ.Tényleg jol néz ki.Erzsó.

Adél írta...

Bármilyen lapsajt jó, olyan amit szendvicsbe használunk.

Blueberry írta...

Régebben én is csináltam hasonlót, egy zacsiban egy kicsit megolvasztottam (nem főztem)a sajtot(trapistát), kinyújtottam, és körözöttet raktam bele, és hűtés után felszeleteltem. (Aki először látta, azt hitte beigli és nem sült meg, mert fehér volt.)
A fenti sonkás jó ötlet, ismét csinálok majd ilyet! Köszi!

Névtelen írta...

Megcsináltam!De miután én nem szoktam használni sütőpapírt így nincs is benne rutinom.Nekem ráragadt a sajtra és nem tudtam leszedni róla.Azt mikor kell alóla kivenni?

Hajni78 írta...

Én most csináltam meg,és a szélei nekem is rajta maradtak a papíron mikor tekertem fel.Ott késsel szedtem le,a közepén beizzadt a papír ott szépen lejött.

Névtelen írta...

Gratulálok! Kevés ilyen oldalt találtam, ahol ennyire igényes és színvonalas, gusztusos recepteket lehet találni! üdv. Anyakonyha

Névtelen írta...

Nagyon tetszik az oldal! Én is megcsináltam a sajttekercset, finom és mutatós!!!

wapo írta...

húsvétra elkészült.Osztatlan sikerrel. Recept reklámozva:)

Szemi írta...

Megcsináltam, és isteni lett! Köszi a receptet! :)

Pocihontas írta...

Húsvétra elkészítettem,isteni volt!Arattam vele!Köszönöm a receptet!!!

Névtelen írta...

most akarom elkésziteni de kérek agy kis segítséget. sütöpapírral kell feltekerni nem igazán értem.

Adél írta...

Igen, én sütőpapírral tekertem fel, de nyugodtan lehet alufóliával is. Volt aki arról panaszkodott, hogy nagyon ráragadt a sütőpapírra, ennek elkerülése érdekében, egy kis olajjal kell lekenni a sütőpapírt.

Névtelen írta...

köszönöm.

Névtelen írta...

Nagy sikere volt a sajttekercsnek és köszönöm a tippet igy hogy beolajosztam a sütöpapírt szépen fel lehetet tekerni.

Névtelen írta...

Kedves Aleda,

Böngészés közben találtam egy oldalon ezt a receptet, így mindenképpen szerettem volna a forrást felkutatni, hogy meg tudjam köszönni azt a receptet, amit még én is képes vagyok megcsinálni!
Bevallom, büszke voltam a végeredményre! :)

Üdvözlettel: István

Névtelen írta...

Én már kipróbáltam ,Nagyon finom lett.A kis családomnak elnyerte tetszését Köszönjük a receptet !

anonym13 írta...

Kipróbáltam, a papírra ragadt a sajt, szétesett az egész. Szörnyű lett. A recept tartalmazza azt, hogy a sütőpapírt meg kell olajozni, vagy alufóliába kell tekerni. Ment a szemétbe a sok drága alapanyag.

Adél írta...

Sajnálom, hogy nem sikerült! Én nem olajoztam meg a sűtőpapírt, mégsem ragadt oda, de beírtam a receptbe, hogy mással sem történjen ez meg.

Névtelen írta...

Isteni lett! Mutatós, pofon egyszerű, finom.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...