2011. május 17.

Kekszes krémes






Hozzávalók: kb. 50 db. kisebb  keksz, 2 vaníliás pudingpor, 8 kanál cukor, 2 kanál darás liszt, 2 egész tojás, 1 l tej, 10 dkg vaj
Tetejére: csokiöntet,1 dl tejszín

A tojások sárgáját,cukrot,pudingport és a darás lisztet csomómentesre kavartam a tejjel és sűrűsödésig főztem.Félrehúztam a tűzről és még forrón ,belekevertem a vajat és a tojásfehérje habot.A keksz felét  kiraktam egy tálcára,rákentem a krémet és befedtem a megmaradt keksszel.Csokiöntettel leöntöttem és pár óra hűtés után tejszínhabbal díszítettem amire kevés csokiöntetet csorgattam még.

10 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Ismerem ezt a sütit, de még nem csináltam, már tényleg itt lenne az ideje...Gondolom nagyon finom ez is! A fotók nagyon szépek!

Bianka írta...

Űber brutál :)

Éva írta...

Nagyon guszta lett, kifogom próbálni! Hogy milyen nehezen jutottam ehhez a süteményhez hozzá hogy láthassam, tegnap ezt mutatta a kiskép, de ha megnyitottam mindig mást mutatott.
Láttam Aleda hogy írtál hozzászólást is nekem csütörtökön, az is eltünt a világhálón.

Csiperke írta...

Végre megjavult a blogspot, és így megírhatom, hogy ez mennyire gyönyörű! Ennék belőle egy szeletet!

Ottis írta...

Gyönyörű!

Alíz, Erdélyből írta...

Nagyon szép ez a sütemény, biztos finom is. :)

Adél írta...

Hát ez hogy került ide.???..jó pár napja írtam be,mindenáron első akar lenni??:O
Nagyon félek,hogy a blogspot megviccel minket,csak nehogy mindent eltüntessen:((

Névtelen írta...

köszönöm a finom receptet!!

Adél írta...

Nagyon szívesen:)

tücsi írta...

Nagyon szép a süteményed, és a körítés hozzá, gyönyörű.:)) Mentettem a receptet, nagyon bejön nekem. Köszi!:))

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...