2011. május 16.

Sajtos csiga







Férjecském valami sós-sajtós rágcsálnivalót kért hogy süssek,de ne legyen stangli.Rögtön beugrott,hogy a nemrég Évánál és Illéskrisznél látott csigákat fogom készíteni.A hozzávalók hasonlók, de abból variáltam ami épp volt a hűtőmben.Nagyon finom,omlós  sós  süti lett belőle,nem szárítottam nagyon ki,mert ez volt a kérés.


Hozzávalók:  50 dkg liszt, 2 evőkanál zsír, 10 dkg margarin, 10 dkg juhtúró, 2-3 evőkanál tejföl, 1 sütőpor, 1 kiskanál só; töltelékhez: 20dkg margarin, 10 dkg juhtúró, 15 dkg reszelt sajt, 1 evőkanál paradicsom püré, 1 kiskanál szárított oregánó

A lisztet lapítóra szitáljuk és elmorzsoljuk benne a zsírt és a margarint. Hozzáadjuk a juhtúrót, a sütőport és a sót, és annyi tejfölt, hogy puha masszát tudjunk gyúrni belőle. Kettőbe osztjuk, és mindegyiket téglalap alakúra kinyújtjuk. A töltelék  hozzávalóit kikavarjuk és lekenjük vele a tésztát, majd szorosan feltekerjük. Fóliával letakarjuk és  3 óráig, hűtőben pihentetjük. Ekkor kivesszük és 3 mm vastagra felszeleteljük, majd  előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütjük.

10 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Nagyon guszta! Rég csináltam már én is...pedig tuti, hogy egy délután felfalnák!

Jutka írta...

Finom lehet, jó lenne most a kávé mellé :)

Alexa Christi írta...

Nagyon tetszik! Ki kell próbálnom! :))

Alíz, Erdélyből írta...

Egyszerű és nagyszerű. Mindenem van hozzá majd egyszer kipróbálom. :)

Adél írta...

Tényleg fincsi lányok,próbáljátok ki.

Barbi konyhája írta...

Ezt már kinéztem magamnak, Krisztinél és azt hiszem egyre jobban érik a idő, hogy elkészítsem!!! Gyönyörűek lettek, és én sem szeretem kiszárítva. :D

Mrita írta...

Azt hiszem ennek a receptnek kipróbálásra kell kerülnie, nagyon guszta.

Kati írta...

Nagyon szépek.

Éva írta...

Nagyon szépek lettek!

Bianka írta...

Mesésen néz ki

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...