2011. június 15.

Saláta leves




Hozzávalók:2 fej saláta, szalonna, 2 szál zöld fokhagyma, 1 kanál liszt, só,őrölt pirospaprika,  fél l tej, zöld kapor,  2 tojás, tejföl, ecet 

A szalonnát kockára vágtam és zsírjára sütöttem,ekkor beletettem az apróra vágott fokhagymát,mikor kissé megpirult rászórtam a kanál lisztet ,kevés őrölt pirospaprikát és beletettem az apróra tépkedett salátát.Addig kavartam,míg összeesett , felöntöttem a fél liter tejjel és 1.5 liter  vízzel.Sóval és kevés,apróra vágott zöld kaporral ízesítettem.2 tojásból rántottát sütöttem,apró kockákra felvágtam és mikor megfőtt a saláta ,hozzáadtam a leveshez. Tálaláskor tejföllel és ecettel ízesítettük még.


11 megjegyzés:

Jutka írta...

Köszönöm, nagyon várom!

Jutka írta...

Sajnos nem kaptam meg, megkérlek küld át még egyszer, köszönöm..amúgy az email cím jóóó!

Roza írta...

Tényleg jól néz ki. Én nem így készítem, de egyszer így is ki fogom próbálni:)

Gerdi írta...

Nahát, Anyukám is főzött valami hasonlót! Én soha. De ki fogom próbálni. Köszi!

Éva írta...

Nagyon guszta és biztos nagyon finom is! Édesanyám kedvenc étele volt ha már saláta volt a hűtőbe szinte nem lehetett betenni semmit mert folyamatosan salátaleves volt benne. Nekem nem kedvencem!

Bianka írta...

Gyermekkoromat juttatja eszembe

Blogkonyha írta...

Hű, de fincsi lehet! Nagyon szeretem a salátát! Ki fogom próbálni, így még nem készítettem! Köszi!

Hobbiszakács írta...

Szép munka, jó emlékezető.

Fizetés előtti napok keservesen elfogyasztott ebédje volt, legtöbbször rántottára sem telt. Utólag elgondolva, szerintem a salátalevelek állaga, és a főtt fokhagyma meleg illata, íze tette élvezhetetlenné.

Hobbiszakács írta...

+t (emlékeztető)

Kati írta...

Most is nagyon szép a tálalásod, és a fotóid, és én nagyon-nagyon szeretem a salátalevest.

Névtelen írta...

Látom mi gyönyörűségeket alkottál, míg én láblógattam az elmúlt két hétben. És ez a leves is, nagggyon étvágygerjesztő!!
AnazarKonyhatündér

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...