2012. március 13.

Rántott hal párolt zöldségekkel



Hozzávalók:
A halhoz: 45 dkg halfilé, 2 tojás, 4 evőkanál liszt, olaj, só ,bors
A zöldségekhez:  egy fej karfiol, 4 szál sárgarépa, 1 kisebb faj hagyma, 2 evőkanál olaj, só ,bors,petrezselyem levél
A szószhoz: 2 evőkanál majonéz,  1 dl joghurt, fél citrom leve, szárított oregáno

A halat sózzuk és borsozzuk.Kissé állni hagyjuk majd panírozzuk.
A hagymát apró kockákra vágjuk és olajon kissé megdinszteljük,beletesszük a felvágott sárgarépát és a rózsáira szedett karfiolt,megszórjuk apróra vágott petrezselyem levéllel és kevés vízzel felöntve roppanósra pároljuk.
A szószhoz belekeverjük a joghurtba a majonézt  és a fél citrom levét majd szárított oregánoval ízesítjük.

7 megjegyzés:

4Gyerek írta...

guszta

Anazar írta...

Remek fogás, szuper tálalás ;-)

Blogkonyha írta...

De finom ebédnek való! Imádom a halat! De biztos mondtam már... :o))

Tündérkonyha írta...

Ez aztán az igazán nekem való eleség! :D Nagyon szeretem a halat, és a zöldségek... Hmmmm....

tücsi írta...

Én is imádom a halas finomságokat. Szép a tálalásod, hát, megkívántatja magát!:))

Roza írta...

Nagyon guszta!:)
A halat is, a párolt zöldséget is nagyon szeretem:)

mariadeco írta...

Minden olyan kivánatos, ha lehetne kivenném a gépből, hogy megegyem.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...