2011. április 8.

Kislányomnak...


Kislányomnak szánom ezt a blogot, ahova az általam kipróbált recepteket szeretném rendszerezni, saját fotókkal mellékelve.

Mióta az eszemet tudom, szerettem főzni. Igaz, hogy  eleinte csak finomra szitált homokot  kavartam össze apróra tépett gyomnövényekkel, de aztán már a krumpli és sárgarépa héját daraboltam fel  és ízesítettem petrezselyemmel. Az akkor majd 100 éves dédnagyapám, aki mindig ráért "megkóstolni" a főztömet, mindig mondta: te aztán szeretsz főzni, úgy kavarsz, tálalsz, hogy ezt már szinte meg lehet enni. A főzés iránti szeretem nem lankadt el máig sem, és nem emlékszem, hogy valamikor is unottan fogtam volna neki egy ételt elkészíteni. Szeretem, ha az étel nem csak ízében  jó, hanem  látványban is szép és gusztusos. A kislányom csillogó szeme, a férjem mosolya vagy az épp nálunk vendégeskedő rokonok-barátok elégedett, kedves szavai mindig megkoronázzák a munkámat. 

Ezáltal köszöntök mindenkit,aki ide betéved és számára is hasznos ötletet talál majd.

Kellemes nézelődést és jó étvágyat az én konyhámban!

4 megjegyzés:

Mézeskalács írta...

Engem maradéktalanul meggyőztél! Eszméletlen jó ételek, gyönyörű fotók, rendszeres látogatóddá szegődtem!!! Köszönöm, hogy Te is meglátogatsz!:)

Adél írta...

Mézeskalács: Köszönöm,Isten hozott nálam.

bluemoon írta...

Kedves Aleda! Mint a rák, visszafelé haladva olvastalak. Nagyon szép a blogod, szépek a képek, nagyon ínycsiklandó, tisztes háziasszony főztöd van, láttam pár feltétlen kipróbálandó receptet nálad, de legnagyobb kedvencem a "végy 300 db pitypang virágot..." Jövő tavasszal összeszedem!
És a főzés nélküli sárgabarackdzsem ezerszer történő megkavarása...
Úgy lenne jó, ha minden családban lenne egy olyan háziasszony, mint te!

Adél írta...

Kedves Bluemoon,KÖSZÖNÖM,hogy a 4 hónapi bejegyzéseimet elolvastad,ez a legnagyobb elismerés amit itt kaphattam.Visszavárlak.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...