2013. november 25.

Vetrece






Hozzávalók 4 személyre : 70 dkg marhahús, 10 dkg szalonna,1 hagyma, 2 cikk fokhagyma,1 evőkanál liszt, 2 dl tejföl, 1 dl fehérbor, 1 evőkanál mustár, só, bors, majoránna, 2 babérlevél, 1/2 citrom

Elkészítése: A szalonnát kockára vágjuk és zsírjára sütjük. A hagymát megpucoljuk, apróra vágjuk, hozzáadjuk a szalonnához és megdinszteljük. Beletesszük a fokhagymát és a felvágott húst, összepirítjuk, megszórjuk sóval, borssal, majoránnával és felöntjük vízzel. Beledobjuk a babérlevelet és lefedve puhára főzzük. Ha szükséges az elfőtt levét meleg vízzel pótoljuk, a végén pedig hozzáadjuk a bort. A lisztet csomómentesre kavarjuk a mustárral meg a tejföllel, behabarjuk vele az ételt és kiforraljuk. Tálaláskor citromlével savanyítjuk. Puliszkával tálaljuk. 


2 megjegyzés:

Roza írta...

Én magam még sosem főztem vetrecét, de annak idején az üzemi konyhán, ahol igen jó nevű shéf volt a konyhafőnök, mindig nagyon finoman csinálták. Emlékszem, mindig ezt választottam... Most, hogy eszembe juttattad, ki is fogom próbálni:)

Blogkonyha írta...

Én veséből főztem egyszer. Finom volt... Husiból is nagyon jó lehet.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...